Febertopp yauowwww

Vilka hemska dagar det varit för min hälsa. Immunsystemet är fan inte det bästa denna höst har ja upptäckt. Febertopparna är ju dom härligaste måste jag säga. Svvvveeettttt!!! Ja jag måste få säga att ja tycker sjukt mycket synd om mig själv men idag har ja äntligen mått lite bättre faktiskt. Det fick bli en måltid på donken i västhaga å jag fick i mig en hel cheesis. Några klunkar milkshake oxå. Duktiga jag. Och efter att jag kommit hel igen till Hallsberg i mitt jätte underbara sinnestillstånd efter em mindre trevlig vistelse i stan, så började febern gå ner. Men nu har den toppats fanatiskt igen. Haha toppen. Men jag tar det med ett leende på mina läppar. Jätte brett faktiskt. Nu har jag gjort mitt för idag å tar resten med sömn. Mer än igår natt. Hoppas jag. Så nu tänker jag kasta in handduken å säga sweet dreams so sweet they may be for u, and good night. 

And PAOW... Shitt..... Jag lixom hoppade några steg nu... Fram lr bak? Haha ja säg det säg det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0