Kul! KUL? Ja fucking kul! Äntligen!

Glöm inte din plats. 
Sätt dig inte på för höga hästar som du inte kan komma ner från
ta dig inte vatten över huvudet, du kanske blir kvar där.
Ditt egna blodet förorena man inte. 

Vattnets genomskinlighet kan även lura många ögon till sin giftighet. Tänk på den.

Så kanske du fortfarande har en liten chans att fortfarande stå högt med huvudet och se dig större å viktigare, bättre eller smidigare fast på ett mindre loser-sätt utan trovärdighet pga lögner och för stort ego. Du kan aldrig ja bådadera, hur mkt du än tycker att det borde vara så. Även du har ditt öde skriver och dör du inte idag kan du med ännu större sannolikhet göra det imorn. Ingen kan lova dig att du inte kommer göra der. Hur väljer du att leva nu? När du pissat så hårt och långt att nu när modvinden kommer snabbt, så pissar du bara ner dig själv och rakt i munnen! Hundsyndromet. Ett nytt uttryck för ett mkt specifikt, vanligt, utsträckande mer å mer beteende då personen inte förstår konceptet av en nått man talar om. Pikar med alla tänkbara ord å sätt. Trögtänkt much? A k a 

Ni anar inte.. Hur glad jag är att ni var kvar med mig hela tiden jag bad om, kväll å natt. Skrattat magarna skuttande ur oss. Är definitivt topp 3 bästa kvällarna nånsin i mitt hela liv. Trots dagens alla bravader. Så fick vi fan till för att avsluta det så där flashyt å roligt! 
Supermyran ska ha eloge oxå.. Hohoho vilken drygkäft det där ska trilskas till att vara?? Vemfan troru att du är egentligen? Va? :-D åh garvet. Helt underbart. 

Även SOA. Jax/Charlie hunnam till er tjänst mina damer å herrar. Va äcklig han är... Så himla ofräsch.. Jag vet att de måste svida att behöva. Usch guuuuumman ;-) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0