Majshuvud!!!!! Bråka inte med mig xD

Jag hoppas att det är all stress å allt som varit runtomkring är vad som orsakat detta. Jag gillar inte att vara en av dom som blir förvarnad i bl a drömmar. Känslor. Ångesten. Jag hoppas det är nu mönstret bryts å att jag kan andas ut. När fan det nu blir. Jag sitter på nålar å ja får bara upp värsta tänkbara. Men den hala smidiga vessla du brukar vara, borde jag tänka att det är nog lugnt. Så det är lugnt. 

Jag stormar till skallen med en släng av big Brother, jag kan ju kanske få koppla bort en liten jävla stund.? Pelle kommer gå som vinnare i slutet, vem vågar sätta imot? Som givet :-) 

Storm. Å så fryser jag om fötterna. Promenad ja vad smart. Tömma skallen my ass heller. 

Magen vill ha mat. Men ja orkar inte lyssna på den. Trotsar. Betyder att jag måste anstränga mig. Men är så jävla glad att jag klarade mig genom förmodligen en av dom värsta helgerna jag nånsin varit med om. Nog FAN kände jag att jag levde, knappt. Helvete heller... Vilken jävla succé tummen upp för mig. 

En hjärnblödning senare..... Inte mkt kvar... hohohoho kiiiiiisse kom Nisse kom kisssen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0