Spotify sviker då fan inte

Surrar runt bland massa musik.. Ute på utforskning i Spotify världen... 
Jag ger upp. Kan inte koppla bort a shit. Och jag inser att jag är så bra jävla ledsen. Om målet va att detta så high five, grabben. Då har du lyckats att ganska duktigt. Who knew. Whoooo knew... 

Highwon - Mitt hjärta
Fall out boy - Centuries 
Sam Smith - stay with me
Veronica Maggio - Låtsas som det regnar 
Ison & fille - Stationen
Ken Ring - 2000 talet
Jeremih - Dont tell 'em

Blir inte mkt klokare... Hjälp va musik det finns... Inte direkt alltid det rätta tillfället å leta musik vid sömnbrist på gräns till att bryta fullständigt ihop. 
Hur mycker tros man tåla? Har på ett ungefär ialla fall... Jo men ja kan nog oxå gå sönder. Den som påstår annat ljuger. Alla kan gå fucking sönder. Varför skulle man vilja nån det? Ärthjärna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0