Timme bakåt ja. Det passade inte mig den här natten inte ens lite ok va det

03.15.... Ah ok. Fan jag ger upp alltså. Går upp... Inser. Fan! Kl är 2.15. 2.15!!! Vafitta gör jag uppe? Ja just. Sömnen tyckte den inte behövdes mer för denna gång och drog. Myrkrypen infann sig. Jag tänkte screw it, går upp. Trasslar med mig paddan å försöker allt i världen inte behöva tända lampan för att finna hörlurarna som bara ska ligga på golvet. Jag kunde lika gärna ha tänt. Skulle ha gått fortare. Jag nästan kryper under fotöljem, letar bland kläder, i väskan prasslar jag men då bryr jag mig inte om ljudnivån jag för å att Jonas kanske vaknar och skäller ut mig. Så jag tänder. Och glad skuttar jag ut när jag hittat dom på fotöljem på klädhögen. Bedrift att vara stolt över 👌😬 så jag fick se bb jag missa igårkväll. Bara för att Jimmy kom och hälsa på och vi fastna framför Hall Pass istället. 

Jag har grymmaste ångesten inför denna dag. Hur jag ska riktigt... Ta mig genom den... 
Morfar kommer på middag.. Tvättdag. Och gabbe ska till simskola. Grinar bara jag tänker påt. Jag mår galet skit. Hade vi intw kunnat haft allt detta att göra igår istället? Idag hade varit perfekt att bara kolla film och göra LUGNA saker där jag inte behöver gå ut i kylan och förmodligen få ännu en uv å förkylning hem igen. 
Sånt jävla gnäll... På mig.... :-) sedärja

Öhm.. Pimpla höghaltat med koffeindryck nu... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0