Torsdag. Tadaaa jag har ännu överlevt..

Torsdag. Feber än. Synd om mig än. Frukost: kanelbulle a la Jörgen å te. Mums.... Det kunde jag få faktiskt utan samvete hähä 
Droppa av barn på dagis, hem, kurera. Men fy attan att jag somna stenhårt å sovit som en jävla gud inatt. Nöjd som böjd. Som en plätt. Ljummen i pucken, dimmig å frossig kring alla jävla kärl, när fan ska det ta slut å återkomma ngt slags normalt hälsotillstånd igen ? 
Men en positiv sak fram två negativa bak, en fram två bak, så på nått jävla sätt kmr man ju ändå fram å i det stora hela efter den mindre viktiga tiden, så är man ju däääär. Hörde jag att det kunde heta. Hahahahha idag kmr jag inte orka med mig själv, hör jag det...






Mina  allra bästaste vänner haha fyfan va underbara, tack för dom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0