always when i need it

Haha, jag smäller av. Riktigt moget. Jag tror du gör det med flit för att göra mig förbannad. Kan jag kanske ha rätt... :P
 
Sitter hos Markus och filurar. Undrar vad dagen och kvällen bjuder på. Är så glad att träffa folk jag knuffat bort så hårt och ändå ha dom kvar vid min sida idag. Jag förtjänar inte ett skit, det ekar i mitt huvud hela tiden. Men på nått sätt gör jag visst det.. 
 
Tack för maten igår, satt ju ganska fint.. inte varje dag man får hemkörning till mitt ute i ingenstans mer eller mindre, haha det var en riktigt fin överaskning :) 
 
Imagine Dragons - I bet my life


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0